سرنوشت ویندوز ویستا و XP مشخص شد
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 سرنوشت ویندوز ویستا و XP مشخص شد
محصولات مایکروسافت معمولا تحت پوشش یکی از دو نوع پشتیبانی این شرکت قرار میگیرند. پشتیبانی اصلی و پشتیبانی تمدید شده. از طریقپشتیبانی اصلی، کاربران، آپدیت های امنیتی، رفع باگ های موجود و گاه به گاه ویژگی های جدید را بصورت مجانی دریافت میکنند. در پشتیبانی تمدید شده آپدیت های امنیتی بصورت مجانی در اختیار کاربر قرار میگیرد اما سایر بخش های پشتیبانی مانند رفع باگ های موجود نیازمند پرداخت هزینه میباشد.

مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرد که ویندوز XP از این به بعد تحت پشتیبانی از نوع تمدید شده قرار میگیرد. همچنین اعلام شده پشتیبانی از این سیستم عامل و آفیس ۲۰۰۳ رسما از آپریل ۲۰۱۴ متوقف خواهد شد.

پشتیبانی اصلی برای ویندوز ویستا نیز رسما از روز سه شنبه متوقف خواهد شد که البته آفیس ۲۰۰۷ را نیز تحت پوشش قرار میدهد. بر اساس اعلام و برنامه ریزی های مایکروسافت هرگونه پشتیبانی از این ویندوز نیز در سال ۲۰۱۷ متوقف خواهد شد.

مایکروسافت به کاربران ویندوز XP و آفیس ۲۰۰۳ پیشنهاد کرده است که هرچه سریع تر به ویندوز ۷ و آفیس ۲۰۱۰ سیستم خود را ارتقا دهند. هرچند که معمولا این موضوع برای ما که عادت به استفاده از نسخه های غیر اصلی ویندوز داریم آنچنان اهمیت ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:50
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.